poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Foliarki – dlaczego postanowiłam zatrudnić się ich obsługiwaniem


Foliarki
Foliarki
Obecnie zaistniał okres wakacji i w naszej firmie brakuje pracowników, albowiem ktokolwiek jednakże pragnie odpocząć i gdzieś wyjechać w sierpniową ładną pogodę. W taki sposób brakło nam osoby do obsługiwania maszyn pakujących. Staje się to jedna z wad takich przyrządów, gdy nie posiada się kogoś stosownie wyuczonego do serwisu maszyn pakujących, to całe pakowanie nie wychodzi. Jedyną personą, jaka umie w w takiej sytuacji podjąć się tych obowiązków jestem wyłącznie ja. Śmieszne jest, że właścicielka marki stawia się na miejscu robotniczym i podsuwa maszynie pakującej towary do pakowania. Ale nie widzę innego wyjścia. 

Na zewnątrz skwar, a ja mam obowiązek w pracowniczym wdzianku zachrzaniać jak zwykły robotnik, tak jak w początkach mojej działalności. Taki już los współwłaściciela zakładu, że osoby z kadry pracowniczej mają różnorakie prawa, a właściciel posiada wyłącznie obowiązki. I w obszarze tych obowiązków w tym momencie właśnie zajmuję się serwisowaniem maszyny pakującej w mojej marce. Maszyny do pakowania to moja pasja. Kiedy je nabywałam, to dopytałam się w ich sferze wszystkiego co się tylko dało. Moja wiedza przechodzi często znajomość rzeczy fachowców. W następstwie tego tak łatwo udało mi się wyręczyć moją kadrę pracowniczą przy pakowaczkach. I z tej przyczyny nie zatrudniam człowieka do napraw do jej napraw, jako, że osobiście się tym trudnię. Wyłączny problem zasadza się jednak na tym, iż nie mam w jakim czasie odpoczywać, bowiem za każdym razem okazuję się tutaj nieodzowna, w przypadku, gdyby foliarka wysiadła. Pomimo tego jestem niepomiernie radosna, z zakupu zgrzewarki termokurczliwej do naszej przedsiębiorstwa, ponieważ powoduje ona, że artykuły ładniej prezentują się do sprzedaży, a ja dużo na jej nabyciu oszczędzam. Na przykład w następstwie tego, że zatrudniam mniej pracowników. Roboty pakujące dają sporo ograniczeń kosztów i są wyjątkowym unowocześnieniem w działaniu zakładu. A moje konto rośnie i rośnie i w ten sposób mamy możliwość powiększać wytwarzanie i przyjąć do pracy dużo bliźnich, albowiem stać nas na to. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz