piątek, 27 lutego 2015

Maszyny pakujące – nasz nabytek


Maszyny pakujące
Maszyny pakujące

Maszyny pakujące to dla naszej fabryki doniosła, ale nowa tematyka. W rodzinnej fabryce produkcja zwiększyła się tak dobrze, iż korzystnie jest wziąć pod rozwagę maszynę pakującą, dlatego, że przyjmowanie do pracy ludzi do opakowywania staje się bardzo kosztowne. Najprzód mniemałam, że maszyny pakujące są szczególnie zbytkowne, lecz producent objaśnił mi, że one są szalenie przeróżne i koszty, na jakie trafiłam nie są pewne w każdym razie. Są bo wielorakie wytwórnie tworzące maszyny pakujące i też maszyny są wielorakiego gatunku, dostosowane do zapakowywania wielorakich produktów i do zapakowywania najróżniejszych ilości i wielkości i od tego jest uzależnione jaka maszyna pakująca może być dla mnie odpowiednia.

maszyny pakujące w nowej fabryce


Bo bliższym zapoznaniu się z tematem skonstatowałam, że naprawdę maszyny są nadzwyczaj różne i można zakupić spośród nich taką, jaka wcale nie musi być drogocenna, a wpasuje się do rodzinnej przedsiębiorstwa. Gdyż robi środki pielęgnujące urodę i potrzebna w niej jest pakowaczka, która zapakuje m.in. szampon w pojemnik, a w następnej kolejności w folię. I takie maszyny są bardzo cenne, lecz przy moich ilościach nie są pożądane maszynypakujące kompletnie zautomatyzowane, wystarczy maszyna manualna, a taka jest dużo mniej kosztowna przy nabywaniu i tańsza przy użytkowaniu, albowiem posiada mało części elektronicznych.

Tam samym zadecydowałam się dobrać tego typu częściowo automatyczną maszynę pakującą i jestem niezwykle usatysfakcjonowana z tego kupna. Osoby, jacy do tej pory paczkowali artykuły wyszkoliłam i przestawiłam na odrębne miejsca pracy, a do obsługi maszyny zostawiłam tylko pracowników, które po prawidłowym przyuczeniu bardzo dobrze pracują. Zyski są stąd dla wszystkich, bo osoby te zarabiają teraz więcej, a ja mam mniejsze koszty w wyrobu. Mogę tak więc być zadowolona, że moje finanse nie obniżą się, ale także z tej przyczyny, że nie zwolniłam nikogo nabywając maszynę pakującą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz