niedziela, 15 lutego 2015

Flow pack dobrym pomysłem dla mojej firmy



W czasie poszukiwań foliarki do własnej wytwórni wpadłam się na określenie flow pack. Przez długi czas nie umiałam ustalić co to tak naprawdę jest, aż ostatecznie do mnie dotarło. W ogólnie znanym języku flow znaczy płynnie, czyli zwyczajnie są to maszyny pakujące płynnie, więc  zwyczajnie bez zatrzymywania się. To da się wyczytać z tego terminu, lecz gdy posondowałam biegłego, to wydało się, iż automaty pakujące typu flow pack są zarezerwowane do pakowania w folię całkiem ścisło, folia przylega do rzeczy, ale nie obkurcza się jej. Są odpowiednie jednakowoż przede wszystkim do pakowania bardzo małych wyrobów. Przykładem tych maszyn pakujących są BERNA i MALTA fabryki Belca. Niżej zamieszczam fotografie tych robotów pakujących.

flow pack
flow pack

flow pack jako maszyna dla mojej firmy

Bywają niezwykle zgrabne i ciekawe. Fabrykant dopieścił design robotów pakujących flow pack w ten sam sposób jak o mechanikę i praktyczność. Pakowaczki kwalifikują się do opakowywania zarówno produktów spożywczych jak też przemysłowych. Umożliwiają zgrzewanie staniolu grzbiecie i spodem produktu. Możecie swobodnie przestawiać nastawienia automatu pakującego tym samym w ramach jednego urządzenia da się pakować wszelkie wyroby, i takim sposobem robot wypiera więcej innych maszyn pakujących. Są odpowiednie przez to i do całkiem małych firm  i do potężnych wytwórni. Posiadają ogromnie praktycznych użytków.

Flow pack to jedno z bardziej interesujących rozstrzygnięć w temacie zapakowania zautomatyzowanego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz