wtorek, 24 lutego 2015

Maszyny pakujące, a pakowanie automatyczne


Maszyny pakujące
Maszyny pakujące

Termin termokurcz wywołuje przedziwne konotacje. Ale idzie tu o opakowywanie przy użyciu robotów pakujących zwanych foliarkami, czyli opakowywującymi w cynfolię oraz zgrzewającymi na gorąco celofanowe torebki w celu ich zamknięcia. Tak możemy scharakteryzować szerzej to słowo. W takim samym posłaniu użytkuje się jego w mianie pakowanie termokurczliwe. Dla zawodowców znających się na pakowaczkach pewnie jest to męczące i komiczne, wyłuszczanie tak naturalnych spraw, lecz nie każdy, kto pragnie zakupić maszyny pakujące się na tym zna. Dajmy na to ja poszukując maszyny pakującej wpadłam na takie dziwne zwroty i nijak nie mogłam ogarnąć o co biega. Dodatkowo opisy pakowaczek są mocno oschłe i właściwie do mnie nie przemawiały, no może poza wielkościami artykułów, które jakaś maszyna pakująca może ofoliować. W rodzinnej fabryczce do tego czasu nie było owej pakowaczki, nie ma toteż kogoś, kto by się na tej dziedzinie znał, toteż mam dylemat. Ale od czego są pytania. Potelefonowałam, podyskutowałam i się wszystkich danych dopytałam.

Maszyny pakujące dla każdej firmy

 
Potrzebowałam przedzwaniać do paru hurtowni, aby dopytać się wszystkiego. Po prostu param się produkowaniem gadżetów mających uprzyjemniać wszystkim mieszkanie, przedmiotami rękodzieła, stąd sprawa urządzeń bywa dla mnie raczej niełatwa, w następstwie tego potrzebowałam w dyskusjach telefonicznych robić za idiotkę i stawiać naiwne pytania o foliarki, ale w piątej z rzędu hurtowni na dobrą sprawę już posiadłam wiedzy tyle, iż zdołałam biegle określić co właściwie chcę. Do następnej firmy toteż tyrknęłam zasobna w tę wiedzę i zapytałam o poradę w moim zakładzie. Pan, który przyszedł, okazał się mocno rzetelny i życzliwy, świetnie orientował się w temacie i zasugerował mi jakiego typu foliarkę do naszej firemki można kupić. Bynajmniej nie chciał spuścić mi droższej pakowaczki niż to wymagane.
A przy okazji tych dyskursów wywiedziałam się m.in. co to jest pakowanie termokurczliwe i czy tego potrzebuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz